Kunstig intelligens ChatGPT - Kan vi bruge det i foreningerne?

Anvendelsen af kunstig intelligens udgør den største potentielle forandring for vores samfund siden opfindelsen af mobiltelefoner og Internettet. Udviklingen går rasende hurtigt, og det kan være svært at følge med og forstå betydningen af kunstig intelligens for vores liv, vores samfund og vores foreninger.

I dette inspirationsoplæg vil Christian Sophus Ehlers med en række aktuelle eksempler vise, hvad det hele handler om. Hvad kan vi bruge det til? Hvad er fordelene for fx. en forening? Er der noget vi skal passe på? Og hvad er der af etiske overvejelser, som vi bør tage i betragtning, når vi lader robotter blive en del af vores verden? Christian Sophus Ehlers giver sine konkrete tips og tricks til at komme i gang med ChatGPT hos jer.

Christian Sophus Ehlers
Christian Sophus Ehlers er selvstændig rådgiver for førende medlemsorganisationer i Danmark. Christian rådgiver NGO’er, civilsamfund, foreninger og aftenskoler, når det handler om at få flere medlemmer eller digitale handlinger til den sag, de arbejder for.
Mød Christian her.

Mandag den 5. februar 2024 kl. 18.00 – 20.30